9 sie 2014

Wywiad z WschodząceGwiazdy.pl



I żeby nie przedłużać, kilka wstępnych pytań (aby lepiej zaprezentować swoją działalność nie żałuj klawiatury :P): 

  1. Dlaczego zacząłeś prowadzić bloga? 
  2. Jaki jest Twój stosunek do blogosfery? 
  3. Co Cię inspiruje do pisania postów? 
  4. Dzieło przypadku, które pielęgnujesz już pół roku? Brawo! Do jakiej kategorii zaliczasz swój blog i jakich znajomości szukasz? 
  5. Fotoblog. Fotografujesz? Wszystkie zdjęcia na blogu są Twojego autorstwa?
  6. Jaka historia na Twoim blogu była dla Ciebie najbardziej emocjonalna?
  7. Temat współprac na blogach to wciąż dość delikatny i kontrowersyjny temat, a Ty co o tym sądzisz? Jakie współprace Ci się marzą? I jakie firmy mogłyby być Twoimi partnerami?
  8. Historia PRL to dział który często  jest zaniedbywany na lekcjach historii. Skąd więc czerpiesz swoją wiedze o nim?
  9. Jestem osobą, której z historią nie po drodze, co byś poradził mi i podobnym do mnie osobom, które choć trochę chciałyby poznać i polubić historię?
  10. Wchodząc na Twój blog włącza się muzyczka, często taki gadżet jest uważany jest za niepotrzebny i denerwujący. Dlaczego zdecydowałeś się zamieścić go na swoim blogu?
  11. I ostatnie pytanie: Czujesz się jak Wschodząca Gwiazda?





1)Prowadzenie bloga pozwala dać ujście emocjom, to oczywiście dobry sposób samorealizacji oraz rozwijania swoich pasji, nawiązania znajomości z innymi kolegami i  koleżankami ze wspólnej dziedziny. Mój blog jest tak naprawdę dziełem przypadku i zrządzenia losu.


Gdybym nie zachorował - blog by nie powstał. Refleksja nad własnym życiem, pasjami, zainteresowaniami doprowadziły mnie do konkluzji, iż warto byłoby realizować się jako fotobloger.

2) Utrzymuję kontakty z innymi blogerami za pośrednictwem mediów i portali społecznościowych, gdyż tak naprawdę wtedy i tylko wtedy nasz blog idealnie się rozwija i możliwe jest nawiązanie współpracy między blogami.

3) Do pisania postów inspirują mnie często smutne wydarzenia - t. j. śmierć sławnych osobistości itd. Często posty rodzą się w głowie same pod wpływem emocji, silnego bodźca lub innych osób. Historia jest moim natchnieniem, to z niej często czerpię inspiracje;)

4) Blog fotograficzny, lifestylowy, historyczny.
5) Szukam firm chętnych do współpracy.
6)Tak wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa oczywiście poza tymi do artykułów o treści historyczynej.
Historia PRL jest dla mnie niezwykle emocjonująca

7) Współpraca dobrze pielęgnowana jest czymś pozytywnym, gdyż daje możliwość rozwijania się, samorealizacji. itd. 
Chciałbym współpracować z firmami , portalami o tematyce historycznej.
8) Przede wszystkim książki typu; Anna Solidarność Cenckiewicza
9) Przede wszystkim czytać dla przyjemności, gdyż w ten sposób jesteśmy w stanie zapamiętać fakty na dłużek
10) Postanowiłem go jednak usunąć - dziękuję za cenną uwagę.
11) Trudne pytanie. Każdy stawia sobie jakieś cele w życiu, więc każdy z nas jest wschodzącą gwiazdą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz