9 kwi 2016

Sposób na tańsze ubezpieczenie samochodu? Kalkulator OC i AC

Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych rozwija się w zawrotnym tempie. Co roku przybywa właścicieli pojazdów, którzy stają się potencjalnymi klientami firm, agencji czy towarzystw ubezpieczeniowych. Krąg się zamyka... Tylko jak nie zgubić się w wielości ofert i ich wariantów? Jak wybrać właściwie?


Z pomocą przychodzi warszawski projekt od mfind.pl. Kalkulator OC i AC umożliwia porównanie konkurencyjnych ofert i polis na podstawie wypełnionego formularza. Podawanie autentycznych danych osobowych może wydawać się na początku trochę kłopotliwe i niekoniecznie potrzebne, ale tylko legitymizując się prawdziwymi informacjami możemy otrzymać wiarygodny wynik. Poza tym bez obaw, podawane informacje zabezpieczone są certyfikatem GeoTrust® True BusinessID EV.

 kalkulator OC i AC
Zanim przejdę do sedna, warto wspomnieć, że każdy samochód musi posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC, a jego zakres jest ustawowo identyczny w każdym towarzystwie, tzn. że polisy OC: za 1000 zł i za 400 zł mają dokładnie taki sam zakres. Badanie cen OC w Polsce wykazało, że w 2016 roku różnica między najtańszym i najdroższym OC w Warszawie wyniosła 712 zł. Czyli, jeśli nie porównasz ofert i masz pecha, to możesz przepłacić nawet 712 zł. Za tyle można kupić OC na rok, a nawet dwa lata.

Wypełnianie formularza porównywarki ubezpieczeń nie powinno sprawiać większego kłopotu. Intuicyjny interfejs poprowadzi nas przez wszystkie trzy etapy, zaczynając od: danych pojazdu, kierowców aż po zestawienie ofert. Po kilku minutach rzetelnego wypełniania informacji naszym oczom ukaże się porównanie ofert, ale przedtem warto zaopatrzyć się w niezbędne dokumenty: prawo jazdy i dowód rejestracyjny.

Szata graficzna portalu jest przyjemna dla oka, co razem z czytelnym zestawieniem wyników ofert składa się na przejrzystość obsługi kalkulatora OC i AC. W dodatku od razu możemy zamówić ubezpieczenie, albo umówić się na rozmowę telefoniczną z agentem.

Do dyspozycji użytkownika pozostaje również LiveChat w przypadku wątpliwości dotyczących zakupu ubezpieczenia oraz problemów technicznych.


36 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam również korzystam z takiej opcji i dzięki kalkulatorowi faktycznie można znaleźć bardzo korzystne dla nas ubezpieczenie. Warto jest również wiedzieć jak znaleźć najtańsze ubezpieczenie OC https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/ i dzięki tej wiedzy jesteśmy w stanie zaoszczędzić parę złotych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalkulator OC i AC to bardzo przydatne narzędzie pozwalające szybko wyszukać interesujące oferty ubezpieczeń. Ja swoją polisę znalazłem dzięki kalkulatorowi online https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac. Cały proces szukania ofert jest bardzo prosty i ogranicza się do podania niezbędnych danych na temat pojazdu oraz jego właściciela. Dzięki temu otrzymujemy oferty wyłącznie ściśle związane z naszymi wymaganiami.

      Usuń
  3. Ciekawy artykuł, zdecydowanie zgodzę się, że warto skorzystać z porównywarki ubezpieczeń, chociaż są też osoby, które preferują kontakt z firmą brokerską wyszukującą najlepsze ubezpieczenia, chociaż wiadomo, że wybierają oni spośród tych, z których mają prowizję, a ja wolę sugerować się niezależnymi porównywarkami, które mają oferty wszystkich firm ubezpieczeniowych. Ostatnio szukałam ubezpieczenia przez https://rankomat.pl/kalkulator/oc-ac/ i szybko wykalkulowałam sobie najlepszą cenę. Jestem zadowolona bardzo, bo udało mi się zaoszczędzić około 15%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalkulator OC i AC to bardzo praktyczne narzędzie, dzięki któremu w prosty sposób znajdziemy dla siebie satysfakcjonującą ofertę ubezpieczeniową. Przykładem może być tu kalkulator https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ gdzie po podaniu własnych preferencji obliczyłem składkę na obowiązkowe ubezpieczenie OC. Po otrzymaniu wyników, porównałem oferty i wybrałem najbardziej atrakcyjną polisę.

      Usuń
  4. Warto korzystać z takich porównywarek, to zawsze oszczędność na ubezpieczeniu . A skoro jesteśmy przy temacie samochodów to powiedzcie mi jakie macie sposoby na utrzymanie auta w dobrej kondycji. Czy stosujecie tego typu kosmetyki samochodowe https://showcarshine.pl/ czy raczej stawiacie tylko na myjnię?

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchaj, jeśli interesuje Cię sprawdzony i pewny kredyt online, tona pewno warto będzie abyś odwiedził tę strone https://lowcachwilowek.pl/pozyczki-na-raty/ . Możesz tutaj bez problemu pożyczyć aż do 25.000 w 16 minut od pewnej i sprawdzonej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rownież korzystam z kalkulatorów. Świetnie się sprawdzają w moim przypadku, za każdym razem uda mi się znaleźć OC szyte na moją miarę i potrzeby. Jednym z lepszych kalkulatorów jest https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ Możliwe, że kogoś z was, zainteresuje ta oferta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda taka, że coraz więcej osób korzysta z kalkulatorów OC http://kompleksowaochrona.pl/ i ma to swoje uzasadnienie. Po prostu w ten sposób jest łatwiejszy dostęp od ofert ubezpieczycieli, nie jesteśmy już uzależnieni od agentów którzy też swój procent przecież zawsze biorą

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli można zaoszczędzić na oc to warto szukać

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że trzeba szukać okazji. Tu na zdjęciu widać że w takim szybkim porównaniu różnica w cenach ubezpieczenia oc w różnych firmach wynosi ponad 70 zł. I to przy kwotach 300 zł a im większe ceny polisy tym tych złotówek można zaoszczędzić jeszcze więcej. Jeśli szukacie sprawdzonej strony gdzie można wyszukać i porównać ceny polis to na https://beesafe.pl/ubezpieczenie-oc/ odsyłam. Warto się zająć tym chwilę wcześniej, nie ostatniego dnia jak obecna polisa traci ważność. Tak by nie podjąć decyzji pochopnie, może uda się gdzieś jeszcze więcej zaoszczędzić? Sprawdzajcie koniecznie w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi znajomy polecił taki kalkulator online https://www.mfind.pl/ubezpieczenie-oc-ac/kalkulator-oc-ac i muszę przyznać, że ogromnie mi pomógł w znalezieniu tańszej składki. Wcześniej płaciłam ponad tysiąc złotych i udało mi się o kilka stówek składke obniżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak najbardziej korzystanie z takich rzeczy na pewno pomaga nam wybrać właściwe dla nas ubezpieczenie. Ja jestem zdania, że także fajnie na stronie https://kioskpolis.pl/co-znaczy-nnw-i-co-obejmuje-ubezpieczenie-nnw/#kotwica3 opisano to czy jest ubezpieczenie NNW.

    OdpowiedzUsuń
  20. Również już miałem okazję korzystać z takich narzędzi i myślę, że posiadanie dobrego ubezpieczenia OC jest niezwykle ważne. Jak dla mnie także fajnie na stronie http://www.trackerinfo.eu/news/id-wypadek-sytuacja-ktora-mozemy-miec-pod-kontrola napisano to jak trzymać rękę na pulsie w trakcie wypadku.

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie korzystanie z takich kalkulatorów na pewno jest dobre i każdy pojazd musi być ubezpieczony. Ja również zamierzam niedługo wypożyczyć przyczepę kempingową z https://autocampingi.pl/ i jestem przekonany, że one również posiadają niezbędne ubezpieczenia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie wyobrażam sobie nie mieć dodatkowego ubezpieczenia komunikacyjnego. Nigdy nie wiadomo co się wydarzy, więc trzeba mieć taki komfort że można ubiegać się o ubezpieczenie. I warto szukać atrakcyjnych ofert jeśli chodzi o polisy w ubezpieczenia kartuzy

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne porady! Pamiętajcie tylko, że jak przymierzacie się do zakupu auto to konieczne jest sprawdzenie wszelkich formalności. Każdy specjalista mówi, że sprawdzenie samochodu przed kupnem to rzecz podstawowa

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogólnie jeśli ja już decyduję się na posiadanie dobrego ubezpieczenia na auto to od razu biorę z opcją auto pomocy. Nawet jakiś czas temu miałem okazję korzystać z pomocy drogowej https://kasacja.stalowa-wola.pl/ która szybko mnie i moje auto odebrała.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie, że takie ubezpieczenia są istotne. Jak chodzi o samochód, to nawet warto rozważyć ubezpieczenie assistance. A tutaj https://unilink.pl/ubezpieczenia/samochod/auto-assistance macie więcej informacji o tej opcji. Dowiecie się tam jakie daje możliwości to ubezpieczenie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajną możliwość wyliczenia składki ubezpieczenia OC dają specjalne kalkulatory. Możecie skorzystać z takiego narzędzia na stronie internetowej https://tanieubezpieczenia.com.pl/kalkulator-oc-2/.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak się składa, że dla mnie bardzo ważną kwestią jest również to aby wiedzieć dokładnie co robić w przypadku awarii mojego pojazdu. Myślę, że bardzo dobrą opcją jest kontakt z pomocą drogową https://wawa-hol.pl/ na którą wiem, że zawsze można liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  28. Także jestem zdania, że dla mnie mój samochód jest bardzo ważny i jestem zdania, że dobrze jest wiedzieć w jakim serwisie warto go serwisować. Jak dla mnie doskonale sprawdza się serwis https://autoserwis-bialystok.pl/ który oczywiście każdemu polecam.

    OdpowiedzUsuń
  29. A co możecie mi powiedzieć o OC dla quada? Czy faktycznie jest ono obowiązkowe? Pytam, bo coś tutaj https://unilink.pl/porady/czy-ubezpieczenia-quada-jest-obowiazkowe wstępnie czytałam na ten temat i chciałabym bliżej zapoznać się z tym tematem, ponieważ planuję zakup takiego pojazdu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety każdy kierowca musi posiadać ubezpieczenie komunikacyjne. To koszt, z którym musimy się liczyć zanim zdecydujemy się na zakup samochodu. Warto jednak dobrze przejrzeć oferty, aby wybrać tą najkorzystniejszą. Pomoc w tym zakresie znajdziecie na stronie https://etapia.pl.

    OdpowiedzUsuń
  31. Co by nie mówić to także kiedyś każde auto będzie nadawało się tylko na złom i właśnie dlatego warto jest znać takie miejsca. Myślę, że warto jest zapoznać się z ofertą https://zlomujemy24h.pl/oferta/ która jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio miałem okazję pracować nad projektem związanym z modernizacją infrastruktury drogowej w moim regionie. Kluczowym elementem były oczywiście odpowiednie znaki drogowe. Po kilku rekomendacjach zdecydowaliśmy się skorzystać z oferty https://drogmal.pl/. Ich znaki okazały się być wyjątkowo trwałe i zgodne z obowiązującymi standardami. Cieszę się, że mogliśmy współpracować z takim profesjonalistą w tej branży.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kancelaria odszkodowawcza Warszawa oferuje kompleksowe usługi prawne dla osób poszkodowanych w różnego rodzaju zdarzeniach. Specjalizując się w prawie odszkodowawczym, kancelaria pomaga klientom w uzyskaniu odszkodowań za wypadki komunikacyjne, błędy medyczne, czy szkody materialne. Profesjonalni prawnicy zapewniają wsparcie na każdym etapie procesu prawego, dążąc do maksymalizacji wysokości uzyskanych rekompensat.

    OdpowiedzUsuń